sze
15

Köszöntő

| Szerző: Dorkaaaaa | 9:49 pm

Ismét egy blog. Az életembe a sokadik. 

Mindeddig leginkább a pörgős, zűrös, boldogságos magánéletem volt a téma, amikor írtam. No, ez megváltozott. Hogy miért is? Hm...az internet lassan mindenki számára nyitva áll, így hiába a névtelenség,előbb utóbb úgyis megszívod, ha kitárod a nyilvánosság elé az életed. No,ebből lett elegem.

Röviden mégis elmondanék magamról annyit, hogy 23 éves vagyok, utolsó évemet taposom egy nagy múltú egyetem kis karán. Sok-sok szabadidős tevékenységem mellett imádom élvezni az életet, imádok boldogságot csalni a másik embertársam szemében. És valljuk be, ez egy jól és finomat elkészített vacsival is sikerülhet.

Szeretek sürögni-forogni a konyhába, szeretek új dolgokat kipróbálni. Remélem velem tartotok a gasztronómiai utam során:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsigourmand.blog.hu/api/trackback/id/tr152299113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása